Rip Kirby: Lilja lyckades sprattla till i slutspelet. Utlånad under säsong etc. Nej en felvärvning deluxe. Ja sen är ju tyvärr varken Heikkinen eller Westfält några lyckade offensiva värvningar heller.
Rip Kirby: Slumpen, Lilja var trots allt inte ens i laget en del av säsongen. Lite som att TS bänkade Lilja men verkar ha blivit överkörd och nu är det garanterad speltid på honom och PP-tid dessutom.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...