Kerstin_k: klart det är en tavla ..inte otagbart mellan benen. Där skulle han vara med. JJ sållar....tyvärr får vi ingen hjälp därifrån i dag ..tillsammans med ett försvar som agerar hönsgård ..tyvärr
Karlsson74: JJ läser passningen, förflyttar sig mot skytt. Harde ändrar puckens bana och in mellan benen. Sjukt svårt som målvakt att hinna med den förändringen så nära inpå när man går för skytt på bortre. Så nej, ingen tavla. Otur och sån skit som händer.
Men. JJ skulle inte ha stått den där här matchen överhuvudtaget. Men han verkar helig och blir inte ens utbytt nu när fyra puckar gått in.
Timrå är ett riktigt bottenlag, oavsett skador eller inte. Sån enorm klasskillnad mellan lagen ikväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer