Karlsson74: Helt otroligt att vi inte byter målvakt just nu. Inte för att jag tror det hade gjort ngn skillnad, men för att skicka en jävla signal till laget.
Cobbel: man byter normalt målvakt efter fyra mål varav tre snabba på väldigt kort tid ..JJ är inte med i dag eller har flytet oavsett vad ni som ser honom som någon sorts målvaksgud tycker. Skulle jag varit Juel skulle jag begärt att få byta klubb i morgon ..snacka om att vaska bort en säsong. .och visa att man satt en person i frysboxen
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer