Isbjörnen2: Exakt min känsla också, vi är så förbannat jävla avvaktande!!! Tycker även att vi hänger på knäna direkt, ingen jävla ork eller jävlar anamma.
Varenda back är även så förbannat långsamma i alla beslut, längs sargerna är vi även ruskigt klena.
Usch är bara så frustrerad på sättet vi uppträder!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Varenda back är även så förbannat långsamma i alla beslut, längs sargerna är vi även ruskigt klena.
Usch är bara så frustrerad på sättet vi uppträder!!