Nisse1: En av få ljuspunkter just nu är att Z verkar vara förhållandevis involverad, förhoppningsvis kan han lösa något. Dock behövde vi Swish för en spelare som Lundmark. Då lär pengarna verkligen vara slut tyvärr.
Mustard Tiger: Inte du också min Brutus. Jag tyckte klubben uttryckte bra hur Lundmark blev ett speciellt och akut läge och inte ska tolkas som att kassan sinat. Snarare att man numera håller stram budget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer