1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614967 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956585

Sv: Apropå nånting...
Rasar mot kval enligt Hockey Podden Aftonbladet men det fattar inte Nubben och ansvariga fast en 5 åring ser det

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano: Jag såg det komma redan innan säsongen. Att vi skulle vara uddlösa med värvningar som Westfält, Lilja, Levinsson och tveksamheter kring Heikkinen.
Men då var man ju pessimist enligt vissa..
Själv anser jag att det inte finns nån annan sportchef i SHL som hade löst det som vi gjort det för att ersätta Hållander och Kapanen. Nubben har det inte längre, hur sentimental folk än vill vara.

Jag är rätt orolig över denna säsong. Hamnar vi i ett kval så tror jag det kan bli riktigt tufft mentalt. Särskillt när vi haft problem med målskyttet i princip hela säsongen.

Visst att en defensiv är bra att ha givetvis. Men med en smått obefintlig offensiv så kvittar det ju i princip hur bra försvar vi har.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer