1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956590

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Man såg ganska snabbt att Heikkinen är en uddlös spelare på den här nivån, en stabil allsvensk spelare som peakade lite ifjol som sidekick till Lindberg.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Sen får jag väl ändå tillägga att Heikkinen sticker ut mest offensivt av alla våra nya forwards, Ja förutom Genborg då. Men han är ju i en egen liga gällande nyförvärven

Hur många ribb och stolpträffar har inte Heikkinen nu liksom? Så lägen skapar han ju. Det är ju det lilla sista som saknas tyvärr. Med Lindberg och Hugg så kom väl en del "gratismål och gratispoäng" med som sagt.

Vad gäller Lilja och Westfält så är det ju så långt ifrån några offensiva spelare som man kan vara. Just Lilja hör man ju inte ens nämnas i matcherna typ. Hur många skott har han ens på mål i snitt? Trots spel i topp 6 och PP?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer