1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956625

Sv: Apropå nånting...
TD: Det så många här inte förstår är att Medelpad är ett jäkligt litet hockeydistrikt och att alla lag här, 5 st är beroende av varandra och att Timrå är den största och därför har störst ansvar. Samarbete är något lagen måste göra för att utveckla hockeyn i distriktet, bytänkandet får andra hålla på med.

Om du ser SH som en konkurrent så är det dig det är fel på, det skiljer ett par divisioner.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Helt fel ute, inte med en konkurent gärna Östersund i HA eller Hudik men 2 divisioner är magstarkt
Sundsvall har en plan satsa på gå upp bygga ny arena och hoppas Timrå åker ner.Det förstår alla hoppas ja

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer