Synct: Leksand och Mora dom är väldigt bra kompisar. Jag träffa Johan Hedberg på lokal i Mora efter Moramatch..då var han i Mora, men sa han jag har oftLeksand tröjan under moratröjan och de hade han och en öl fick jag av honom detta är 20 år sen
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag träffa Johan Hedberg på lokal i Mora efter Moramatch..då var han i Mora, men sa han jag har oftLeksand tröjan under moratröjan och
de hade han och en öl fick jag av honom detta är 20 år sen