TD: Hudik, ja de behöver nog en lite större arena men den är väl ganska ny och modern?
Om det var Sundsvall du menade så är den arena bra och tillräckligt stor även för HA. Däremot är det lite problem med kiosker och sånt. Kiosk i foajen och en inne i hallen och dåligt med plats för loger.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Om det var Sundsvall du menade så är den arena bra och tillräckligt stor även för HA. Däremot är det lite problem med kiosker och sånt. Kiosk i foajen och en inne i hallen och dåligt med plats för loger.