1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614984 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956750

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Nånstans ska vi ju hitta ekonomi för alla tränare som ska stå i båset också heheh…

Skämt åsido, det var väl oklart inför säsongen huruvida han skulle kunna spela eller inte. Han har ju trots allt varit upp å tränat lite. Så jag hoppas & tror att de inte använt slantarna än!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: ” Nånstans ska vi ju hitta ekonomi för alla tränare som ska stå i båset också heheh…”

Det här är rätt intressant ändå. Är ju ofta snack om er ekonomi här inne. Jämför vi då organisationen kring herrlaget med Brynäs så har Timrå alltså en assisterande tränare mer och en materialare mer. Hur kan man behöva 3 assisterande utöver analytiker/målvaktscoach?.. 3 materialare också, tvättar dom spelarnas privata kläder och städar hemma hos dom också?…

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer