Drömscenariot är att Timrå IK lagt detta löneutrymme åt sidan under tiden Erixon försökte ta sig tillbaka denna säsong. Man gav det till jul att försöka. Nu blev det operation istället och garanterat att Erixon inte kommer tillbaka. Det hade varit ett fint tillskott att leta nyförvärv för.
Men känner man Timrå rätt så användes hans pengar upp redan förra säsongen eller något. Vad hände med miljonernas från Jokinen tex?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer