Drömscenariot är att Timrå IK lagt detta löneutrymme åt sidan under tiden Erixon försökte ta sig tillbaka denna säsong. Man gav det till jul att försöka. Nu blev det operation istället och garanterat att Erixon inte kommer tillbaka. Det hade varit ett fint tillskott att leta nyförvärv för.
Men känner man Timrå rätt så användes hans pengar upp redan förra säsongen eller något. Vad hände med miljonernas från Jokinen tex?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer