1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956970

Sv: Apropå nånting...
Djingiskahn: Vi är helt beroende av Dahlen Genborg vilket inte är hållbart i längden en skada på Dahlen och det är kört utan han har vi varit jumbo redan. Sen kommer HV börja få tillbaka spelare 6-8 ordinarie snart

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano: jag förlitar mig på att HV kommer hitta en väg att hamna i kvalet igen

Sv: Apropå nånting...
Såg att Lander var med på kvällsträningen, väldigt skönt att se!

I morgon hoppas jag att dom släpper lös och går för det.

Fullsatt imorgon och ett rejält tryck på läktaren ökar våra vinstchanser rejält!

Kan julfriden raderat lite dåligt självförtroende i gruppen och kanske vi får se det Timrå som var så strikta defensiva med ett grymt hårt jobb igen!?

Kanske under de gamla ledorden som Lill Kenta ofta påtalade ” våga under kontroll ”

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...