1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2956997

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Färjestad får hem Tomasek och vi får köra Swishinsamling för en spelare som Lundmark.
Båda lagen hade spelarna på kontrakt.

Skilda Världar, milt sagt. 😅👍

Nåja, stålsätta sig och påbörja nedräkning mot vallfärd till dagens match i hockeyns mecka Timrå!

Jag har 100 procent vinststreak på mina livematcher denna säsong. I LHC och HV..

Kör ni Swishinsamling så jag har råd och kan ta sabbatsår och åka på alla resterande matcher denna säsong i så fall, borta som hemma?..

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: lika bra och åka ur nu och alla kontrakt rivs, och ta en eller ett par säsonger i allsvenskan tills Dahlén, Hållander och EP den yngre kommer hem och spelar upp oss igen...

Man kan alltid drömma.....

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...