Maktankan: Det är ju bara att starta en ny insamling. Våra supportrar älskar ju insamlingar? Majoriteten står bakom det. Sponsorerna som ska ha så jävla mycket att säga till om kan väl bidra? Hälften av dom sponsrar väl inte om vi åker ut, så vill dom synas i högsta ligan är det bara att punga in pengar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...