Andersson: Oerhört befriande att se andra som avgör idag än Dahlén!
Jag är imponerad av vi lyckas ro hem detta till slut. Det såg ut som vi skulle tappa det efter andra perioden där jag tycker man slutar spela med den aggressivitet som man grundlade spelet i första perioden.
Kul av flera av nyförvärven höjde sig idag. Westfält klart bäst. Stark i skridskoåkningen.
Lander är en oxe igen! Så viktig för detta lag.
Hartmann är bra när han är yvig men idag var det lite väl mycket. Slarvig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är imponerad av vi lyckas ro hem detta till slut. Det såg ut som vi skulle tappa det efter andra perioden där jag tycker man slutar spela med den aggressivitet som man grundlade spelet i första perioden.
Kul av flera av nyförvärven höjde sig idag. Westfält klart bäst. Stark i skridskoåkningen.
Lander är en oxe igen!
Så viktig för detta lag.
Hartmann är bra när han är yvig men idag var det lite väl mycket. Slarvig.
Didde är en jävla noshörning. Pansarhud!
Ofattbart viktiga 3 poäng.