1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2957838

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Gathlopp: Men i det här fallet har jag faktiskt oerhört svårt att köpa idén att Brynäs tillresta supportrar helt plötsligt skulle få för sig att skita i att hylla Börje Salming - BJ - som hela jävla landet både sörjde och unisont hyllade vid hans bortgång. Det händer bara inte! Som jag skrev i Brynäsboken - till deras "försvar" var hyllningen över på kanske en halv minut, inte mycket mer i vilket fall. Om då majoriteten av klacken köade till den ENDA toan på vår pinsamma bortaläktare och missade ögonblicket, ja, då är jag den förste som ställer mig upp till deras försvar!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2025-12-26
Rip Kirby: Hela hyllningen varade naturligtvis längre men jag menade att tiden för de eventuellt möjliga applåderna som fattades, logiskt nog infann sig alldeles i slutet.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer