Tycker det här inlägget på Brunsås forum är lite sött: "Hoppas vi får en roligare match på Söndag, där bägge lagen håller lite högre nivå." Brunsås möter Örebro.
Timrå Isstadion: Modoforumet är också gölligt. Därinne gråter de för att Gästrin inte fick 40 min speltid och tycker att Stenberg är en sopa. De kan verkligen precis ingenting om hockey. Just ja. Stenberg avgjorde matchen igår
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer