Söderöver: så ser det nog ut i.de flesta klubbar. Eller iaf väldigt många Är antagligen bara en handfull SHL klubbar som har en riktigt sund ekonomi och inte bygger på räknar med kommunernas och kommuninvånarnas allmosor. Swichkampanjer och sånt skit. Mora Leksand ..Nybro...ssk...Timrå hur är det med malmöe? Öret.?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Swichkampanjer och sånt skit.
Mora Leksand ..Nybro...ssk...Timrå hur är det med malmöe? Öret.?