1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2958569

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Hitills har de nästan gjort i byxan ett par gånger. Och då har det bara gått 3-4 minuter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ganska fascinerande att Levinsson som var klar för SSK och inte ens var tänkt för Timrå är bättre än 85% av våra FW’s.

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Så som det sett ut på isen tycker jag inte det är konstigt alls. Vad skulle de gjort i byxan för gällande Timrå? Insläppta målet eller?

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: En sån här match måste handla om att ta pucken till mål när vi väl är i anfallszon. Lägg allt mot mål. Hålla på spela runt kommer inte ge ett skit. Så enkelt som möjligt. Gneta och kötta. Även om det känns lönlöst. Var längesen det var en så given torsk som ikväll.

Sv: Apropå nånting...
Det höll i typ 7 minuter.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...