Karlsson74: Emil Pettersson hade varit en bra 2a center i ett lag som Timrå. Med den lön han har nu är han kraftigt överbetald. Håller vi oss kvar tills hans kontrakt går ut så ska den minskas rejält, annars tack och hej.
Smörgåsen : Håller med dig där. Han är max en andra center ..skulle aldrig haft en chans som första center i något annat lag utom möjligen i Leksand då. han är ingen som driver en lina själv eller gör andra bättre. här behövs en rejäl uppgradering helst redan till nästa säsong .
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...