1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 295873

Sv: Inget tifo
Skarin: Äntligen en som är lite positiv till detta. Vi i tifo gruppen fick ihop pengar väldigt sent , men en bäställning gjordes istort sätt på en gång. Sen har vi våra kära vänner i italien där vi beställer ifrån och det är där någonstans det har blivit lite försenat, därav det ev missade arrangemanget. Om vi har tur och får den beställningen vi väntar på imorgon så kommer det tas ledigt från skolor och jobb för att vi ska hinna det kommer bli riktigt ont om tid men får vi grejorna så kommer det att bli ett tifo , ska till mycket innan det ska stoppas då.

ForZa beställningen från Italien

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer