1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2958735

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Som väntat är det en helt värdelös offensiv vi visar idag. På 3 powerplay har vi fått iväg 3 skott. Gör vi ens ett mål idag så är det ett mirakel

Svarskommentarer

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Nougath: Näe, just den biten är nog körd idag. Målgörandet alltså.

Funderar lite på om SAIK har större målburar än övriga lag? Hur kan man annars förklara att Heikkinen alltid skjuter över?

Nytt PP. Ny chans på plexiglaset.

Sv: Luleå HF - Timrå IK 2025-12-28
Lagomt less på vårat så kallade bortaspel också, totalt intetsägande och intiativlöst. Jokinen vågade iaf spela på bortaplan.

Edit: pirrade inte ens lite i magen vid 2-1 nyss; man vet redan att det blir magplattan.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...