Joslan00: Så dåliga som ni vill att Timrå ska vara ärcdom inte. Timrå spelar efter det material vi har, Timrå spelar bra och med lite flyt kan vi vinna. Sedan är det sällan vi vinner när Holmarna dömer, även om vi fått några med oss idag, men nu håller dom på att jämna ut utvisningarna, vi får flera I slutet av matchen. Heja Timrå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Så dåliga som ni vill att Timrå ska vara ärcdom inte.
Timrå spelar efter det material vi har, Timrå spelar bra och med lite flyt kan vi vinna.
Sedan är det sällan vi vinner när Holmarna dömer, även om vi fått några med oss idag, men nu håller dom på att jämna ut utvisningarna, vi får flera I slutet av matchen.
Heja Timrå.