Annica: Vi kanske har ES trevligaste utvisningsbås? ;)
Men allvarligt talat gör det gott att höra att TIK verkar vara riktigt på bettet ikväll. Nu håller vi i det här och gör ett par mål till så... Hagos verkar riktigt imponerande!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men allvarligt talat gör det gott att höra att TIK verkar vara riktigt på bettet ikväll. Nu håller vi i det här och gör ett par mål till så... Hagos verkar riktigt imponerande!