Timrå höjer sig ytterligare ett snäpp under andra perioden. Låter bra det, då toppar vi givetvis i tredje och vinner med en himla massa mål. :)
Eftersom Frölunda tar fler utvisningar tycker jag domaren kan bestämma att Frölunda spelar i numerärt underläge resten av matchen och sedan åka hem. För gentlemännen i Timrå sköter sig givetvis ändå. ;)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Eftersom Frölunda tar fler utvisningar tycker jag domaren kan bestämma att Frölunda spelar i numerärt underläge resten av matchen och sedan åka hem. För gentlemännen i Timrå sköter sig givetvis ändå. ;)