örnie: OjOJ..man har ståpäls fortfarande,,ni som inte var där missade något, det är bara i början på sösongen men killarna visade jävlar annama,som tydligen inte fanns i Lulää? Trotts att Frölunda kvitterade så var jag aldrig orolig, tycker att Frölunda skall vara glada över att de kunde få hänga med ett tag. Jag var bombsäker på vinsten.
Arenan,,vad säger man, världsklass, bäva alla motståndare, det kommer inte att bli lätt att ta poäng där, det tryck som jag upplevde på läktarna var vi aldrig i närheten av ens i slutspelet i fjol, hela hallen var med, när klacken körde andra sidan är ni klara fick de ett rungande svar så att dom blev nog alldeles paffa själv.
Gud vad vi kommer ha kul i sydkraft arena i vinter
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
OjOJ..man har ståpäls fortfarande,,ni som inte var där missade något, det är bara i början på sösongen men killarna visade jävlar annama,som tydligen inte fanns i Lulää?
Trotts att Frölunda kvitterade så var jag aldrig orolig, tycker att Frölunda skall vara glada över att de kunde få hänga med ett tag.
Jag var bombsäker på vinsten.
Arenan,,vad säger man, världsklass, bäva alla motståndare, det kommer inte att bli lätt att ta poäng där, det tryck som jag upplevde på läktarna var vi aldrig i närheten av ens i slutspelet i fjol, hela hallen var med, när klacken körde andra sidan är ni klara fick de ett rungande svar så att dom blev nog alldeles paffa själv.
Gud vad vi kommer ha kul i sydkraft arena i vinter
Forza timrå,,in med pucken..
GO´natt