örnie: Ja för fan..tifffot blev jäkligt bra tycker jag.... mera tiffo till folket....... Hoppas vi får se årets färgladaste tiffo snart ehehe..typ rastafärger på flaggorna..eller mmm kanske röd vitt passar bäst ändå....
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
mera tiffo till folket....... Hoppas vi får se årets färgladaste tiffo snart ehehe..typ rastafärger på flaggorna..eller mmm kanske röd vitt passar bäst ändå....