Jag hämtade förrestaen 2 paket idag.... ett på 17 kg med flaggpinnar och ett på 39 kg med flaggor i. Det tredje och sista paketet hade skickats till Tyskland en sväng och sedan tillbaka till Italien. Skickas FÖRHOPPNINGSVIS till Sverige imorgon.. Sedan får vi se hur länge det får ligga i malmö den här gången.... Säger bara en sak om Schenker i Malmö... NOLLOR!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det tredje och sista paketet hade skickats till Tyskland en sväng och sedan tillbaka till Italien. Skickas FÖRHOPPNINGSVIS till Sverige imorgon.. Sedan får vi se hur länge det får ligga i malmö den här gången.... Säger bara en sak om Schenker i Malmö... NOLLOR!