1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614935 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981644

Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Äh det där om att det ska vara svenskt tror inte jag är hugget i sten. Möjligen ett önskemål!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jo, det finns ju risk att det är lite feltolkar med.

Nubben sa väl nåt liknande med att "det ser ut att bli helsvenskt".

Förhoppningsvis så kollar man fortfarande rätt brett!