1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981694

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Ja. Det är väl i stort sett bara Wedin och EPs kontrakt som fortfarande ligger kvar med Nubbens kråka från innan HV-tiden. Dahlén sajnade man officiellt efter att Nubben redan stuckit. Övriga kontrakt har förlängts eller omförhandlats under Kapanen, just det sistnämnda gjorde han i några fall. Minns att Didde fick "förlängt" när han gick långtidsskadad och ändå hade typ två år kvar, vilket jag gissar enbart hade att göra med något trixande i budgeten av Kapanen. Ingen kan påstå att han inte försökte vända på varje krona i alla fall, sen blev det lite väl många år i vissa kontrakt och den bajsmackan lär vi behöva dras med. Nubben hade gjort samma sak tror jag.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer