1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981713

Sv: Apropå nånting...
Håkkybåkky: Jag hade gjort mig av med Westfält före Walli alla dagar i veckan. Dyrare och hittills gjort hälften så lite poäng som Walli. Walli 10gr tyngre i närkamper dessutom. Enda fördelen Westfält har är att han kan användas som center och vinge. Men nä, han är helt överflödig i nuvarande trupp samt kommande års trupper.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Kollar man vad som kommer under ifrån, så har vi ju absolut juniorer som skulle kunna fylla skorna efter Walli. Som dessutom blir lite farligare mot mål och kan spela fysiskt med kroppen. De kommer dessutom bara bli bättre och bättre.

Men i mångt och mycket så håller jag med tidigare inlägg om att det finns spelare vi behöver bryta kontrakt med och det inom kort.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer