1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614975 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981716

Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Finns väl inga garantier på att våra juniorer bara kommer bli bättre å bättre? Inte så att det är några jättetalanger vi pratar om. Annerstedt exempelvis är ju inte alls likvärdig som Walli i sättet som han spelar?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Nä, men kollar man till exempel på Sörbrand som är 196+ och väger strax över 90 pannor. Där utvecklingskurvan pekar rakt uppåt, gått från U18 > U20 och nu blivit upplockad för att träna och delvis spela med A-laget, han kan absolut kliva in och fylla grillorna vad det gäller det fysiska spelet för Walli.

Så nog finns det att plocka underifrån om vi vill det.

Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Westfält var ju en sån typisk värvning också: kommer få nytändning i ny klubb och visa potential osv...

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer