Cobbel: Finns väl inga garantier på att våra juniorer bara kommer bli bättre å bättre? Inte så att det är några jättetalanger vi pratar om. Annerstedt exempelvis är ju inte alls likvärdig som Walli i sättet som han spelar?
Smörgåsen : Nä, men kollar man till exempel på Sörbrand som är 196+ och väger strax över 90 pannor. Där utvecklingskurvan pekar rakt uppåt, gått från U18 > U20 och nu blivit upplockad för att träna och delvis spela med A-laget, han kan absolut kliva in och fylla grillorna vad det gäller det fysiska spelet för Walli.
Så nog finns det att plocka underifrån om vi vill det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer