1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981761

Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Man kan vara stensäker på att det inte är en garanti att man klarar sig bara för att man värvar. Man kan även vara stensäker på att det är dumt att ramla ur barskrapad om man vill att föreningen ska leva vidare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jåkkinen: Så det är dit vi kommit på en säsong. Slåss för överlevnad? Vem pratar om barskrapad? Var är alla sponsorer? Det kanske räcker med en till som kan skjuta, för att offensiven ska se bättre ut. 2-3 av truppen kan skjuta just nu, resten not so much.
Vart tog Jokinens miljoner vägen? Varför behövs 3 ass. coacher? Varför behövs 3 materialare? Många frågor, men var är svaren?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer