Just nu ge ja fan I Tuurullas el nån annan jävel i båse i höst... Just nu lägg Ja fokus på de sist omgång i ES... Bli dä kval el drop in el ingemnnslann å slut!!! Topp 6 ha ja släppt... Denn veckan ä hutlöst viktig.. Kann vi finn vinnaspåre igen?? Ja hopp vi gört å lös att..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Just nu lägg Ja fokus på de sist omgång i ES...
Bli dä kval el drop in el ingemnnslann å slut!!!
Topp 6 ha ja släppt...
Denn veckan ä hutlöst viktig..
Kann vi finn vinnaspåre igen??
Ja hopp vi gört å lös att..