1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2981858

Sv: Apropå nånting...
Modano: Håller med. Kör Lundmark, Eriksson och Walli som köttarkedja.

Så här skulle jag formerat kedjorna:

Heikkinen - Lander - Wedin
Hartmann - EP - Dahlen
Westfält - Levinsson - Genborg
Lundmark - Eriksson - Walli

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Förstår hur du tänker, men i en kedja med Hartmann - EP - Dalle är det ingen som tar arbetet & Dalle har inte riktigt varit sig själv sedan skadan mot LHC heller.

Ser hellre att man petar in Lundmark där, han åker så grillor och sätter griller (hehe) i huvudet på motståndarna. Vilket ger mer tid åt Dalle + EP.

Hade varit gött & få se kedjan med Eriksson + Genborg ihop, där kan vi nog hämta en del!

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Imorrn vill jag att farbror Freij avgör med en minut kvar av tredje med ett slagskott som Ignatjew inte ens hinner reagera på

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer