Nisse på Mon or: Modano skulle sättas i styrelsen så det blir rent. Svindlar Backlund är en av dom första som skulle väck. Får vara slut med handväskor som viftar nu. Finns fan ingen jävla stolthet kvar Sen är det nån kapten klänning här inne som tycker att Samuelsson inte ska få skit
Du har rätt han har fått för lite!! Hur fan kan man fortsätta nöta Pääjärvi, händer fan inte ett skit på isen med han
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen är det nån kapten klänning här inne som tycker att Samuelsson inte ska få skit
Du har rätt han har fått för lite!! Hur fan kan man fortsätta nöta Pääjärvi, händer fan inte ett skit på isen med han