Zäta75: herregud, Jokinen...som sumpade bästa chansen vi haft och kommer få på länge! Men gillar man lite sköna periodklipp på youtube är man väl nöjd, under matcherna gjorde han ju ingenting!
Som sagt tur att det finns fler svaga lag för tillfället, örebro och hv behöver ju inte börja glänsa helt plötsligt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som sagt tur att det finns fler svaga lag för tillfället, örebro och hv behöver ju inte börja glänsa helt plötsligt!