1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2982974

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Nubben? Tommy? Allt är för fan kört i röven nu. Fy fan för ledningen i denna klubb. Helt patetiskt att räkna med support när man är så här jävla kass. Modo framstår ju som en jäkla elit klubb.

Önskar alla gott. Men nubben, avgå. Tommy, avgå och åk hem. Vi är snart helt jävla sist. Kommer aldrig överleva ett kval med detta gäng..

Ska vi spela mot Sundsvall eller hudik nästa säsong och nubben ska vara nöjd? Inse att karln är helt jävla slut efter sin tid i hv.

Intresset för hockey är totalt dött nu.

Från guld supporter till 5+game

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer