Vi får väl helt enkelt förbreda oss för kval. Top 10? Inte en chans. Vi har misslyckats med förvärverna, vi har ju ingen som kan göra det som krävs framåt alltså att ha den spetsen att faktist kunna göra mål på dina lägen
Smörgåsen : Skulle påstå att det kommer vara mer karaktär i laget kommande säsong än den som var. 16 forwards i truppen, vilket innebär att 6-7 spelare kommer behöva slåss med näbbar och klor för att ta en plats på 4 kedjor, då om nåt ... | Läs mer