roger_sundsvall: De här laget plus ännu sämre och mer oprövade spelare på det.. jösses ja det som ryktas in är sämre på varenda punkt än det som försvinner. Åker vi inte ut redan i vår så gör vi det garanterat våren 27.. inget som säljer årskort..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ja det som ryktas in är sämre på varenda punkt än det som försvinner. Åker vi inte ut redan i vår så gör vi det garanterat våren 27.. inget som säljer årskort..