1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2983271

Sv: Apropå nånting...
FrOllik: Upprepar. Ja Tommy Samuelsson måste avgå om det blir förlust mot Leksand imorgon. Annars är det totalkatastrof! Karlunden måste även bort omgående. Vad har han bidragit med?? Inget. Almtuna i botten av allsvenskan är det den måttstocken vi har då är det illa. Får inga bra vibbar av honom. Marklund bättre då men vi behöver hitta bättre ledare på sikt med mer energi och driv som passar Timrå bättre.

Jag ser en förlust framför mig mot Leksand och att man sitter nöjda och inget gör. Spyr om det blir så och mitt hockeyintresse urvattnas rejält för Timrå IK. Agerar inte Timrå vid förlust mot Leksand kommer jag att skriva ett brev till styrelsen mfl och kräva avgång för Samuelsson.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer