DenRöda: Finns det en lovande spelare med överdjävulskt coola namnet "Alexander Command"?
Brukar inte vara sån men... avgå Nubben om du inte halar in herr Command. Har vi spelare med såna namn kan jag acceptera bottenkrig och/eller några säsonger i HA.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Brukar inte vara sån men... avgå Nubben om du inte halar in herr Command.
Har vi spelare med såna namn kan jag acceptera bottenkrig och/eller några säsonger i HA.