Per HApps: Ja, frågan är ju hur länge han orkar rehabba. Han måste ju ha fler timmar rehabilitering än ishockeyspelande nu. Hade det varit jag hade jag nog lagt av. Orka gå sönder konstant.
Tuff tredje väntar nu. Leksand lär gå på som förbannade bålgetingar och Timrå lär väl göra sitt bästa för att hitta sätt att förlora. Tidigare har man ju provat saker som obefintligt försvarsspel, obefintligt styrspel, noll anfallshockey, passiv hockey, onödiga utvisningar och puckstirrande boxplay.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tuff tredje väntar nu. Leksand lär gå på som förbannade bålgetingar och Timrå lär väl göra sitt bästa för att hitta sätt att förlora. Tidigare har man ju provat saker som obefintligt försvarsspel, obefintligt styrspel, noll anfallshockey, passiv hockey, onödiga utvisningar och puckstirrande boxplay.
Ska bli spännande att se vilket grepp man tar nu.