”Anton Wedin ådrog sig under lördagens match en överkroppskada och Sebastian Hartmann en underkroppskada. Båda spelarna ska vidare undersökas under veckan och är ej med på dagens isträning”, skriver klubben i sitt inlägg."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
”Anton Wedin ådrog sig under lördagens match en överkroppskada och Sebastian Hartmann en underkroppskada. Båda spelarna ska vidare undersökas under veckan och är ej med på dagens isträning”, skriver klubben i sitt inlägg."