Bragd-Birger: Och utan att försöka piska upp nån slags "anti-Wedda" stämning (gjort väldigt mycket nytta för Timrå) måste vi ju vara realistiska och inte leva i det förflutna 99% av alla spelare kommer tillbaka som nån % sämre version av sig själv för varje skadeavbrott. En del blir sig aldrig lik igen, speciellt efter flera skadeavbrott och högre ålder. Tappar Wedda lite mer av speed och fysik så kanske han inte är mycket mer X-faktor än en Oliver Johansson/Walli typ.... Försöker ta in flera parametrar i resonemanget.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
99% av alla spelare kommer tillbaka som nån % sämre version av sig själv för varje skadeavbrott. En del blir sig aldrig lik igen, speciellt efter flera skadeavbrott och högre ålder. Tappar Wedda lite mer av speed och fysik så kanske han inte är mycket mer X-faktor än en Oliver Johansson/Walli typ....
Försöker ta in flera parametrar i resonemanget.