RYGG HANS: Pettersson är ju kvar nästa säsong? Vad menar du med ”utan 14”?
Varför skulle vi inte ha råd med att inte betala honom den lönen? Tror du det finns andra klubbar som kommer slänga upp samma lön? Eller ens i närheten?
Han köper nog själv att gå ner ett bra hack i lön, är min gissning, och kan inte se några argument för att vi ska fortsätta betala honom den lönen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Varför skulle vi inte ha råd med att inte betala honom den lönen? Tror du det finns andra klubbar som kommer slänga upp samma lön? Eller ens i närheten?
Han köper nog själv att gå ner ett bra hack i lön, är min gissning, och kan inte se några argument för att vi ska fortsätta betala honom den lönen.