0tto: "kan inte se några argument för att vi ska fortsätta betala honom den lönen." Där har du en.
Gör han, som jag skrev, runt 40 matcher nästa säsong och bidrar i vanlig ordning så har vi inte råd att inte erbjuda en förlängning med skälig lön. Såna spelare växer inte på träd och vi är inte den mest attraktiva klubben för spelare på det hyllplanet.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Gör han, som jag skrev, runt 40 matcher nästa säsong och bidrar i vanlig ordning så har vi inte råd att inte erbjuda en förlängning med skälig lön. Såna spelare växer inte på träd och vi är inte den mest attraktiva klubben för spelare på det hyllplanet.