RYGG HANS: Då måste en ny center in. Plus 2 spetsforwards. Det här med breddning och helsvensk trupp kan skeppas åt helvete. Om Örebro trillar ur SHL, måste ju Karlkvist vara ett alternativ. Om HV trillar ur, måste ju Ang var det. Om det finns ömsesidigt intresse förstås.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om Örebro trillar ur SHL, måste ju Karlkvist vara ett alternativ. Om HV trillar ur, måste ju Ang var det. Om det finns ömsesidigt intresse förstås.