1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2985357

Sv: Apropå nånting...
X-Län: Wedin ska vara kvar. Men gå ner i lön självklart. 150-175k max bör ligga högre än Hartmann mfl. Tror fortfarande på Wedda. Denna senaste skada vara mest otur han gör mest poäng per match efter Dahlen när han är frisk (EP också där).

Om både EP och Dahlen försvinner vilket jag inte hoppas måste vi hitta 2-3 riktigt bra forwards till nästa år. Det räcker inte med någon halvbra då trillar vi ur. Juel vill jag ha kvar också men lär inte ske tyvärr. Är orolig för nästa år.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: ersätter vi Dahlén och Pettersson som vi gjorde i fjol så blir vi covidsäsongens svar på Oskarshamn. Då får vi börja hålla tummarna för en ny pandemi

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...